Handelsbetingelser

Virksomheden

Nordic Skin Innovation K/S (MIHO er et brand under denne virksomhed)

Fagerlunden 7, 2950 Vedbæk

CVR-nr: 43101773

Generelt

Handelsbetingelserne er gældende for private forbrugere ved handel på www.miho.dk. Vores netbutik er kun for private forbrugere. Ønsker du at handle som erhvervsdrivende bedes du kontakte MIHO på e-mail kontakt@miho.dk. Ved bestilling af varer fra MIHOs netbutik accepterer du vores handelsbetingelser og bekræfter at du hverken køber varer som erhvervsdrivende eller med henblik på videresalg.

Der er ikke sat begrænsninger for antallet af varer man kan bestille, men hvis MIHO vurderer at ordren er lavet med videresalg for øje vil ordren blive annulleret.

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

Nordic Skin Innovation tager imod online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Nordic Skin Innovation benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

Levering

Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 14.00 bliver varen pakket og afsendt fra vores lager samme dag.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi leverer til privatadresser i Danmark – dog ikke Færøerne og Grønland.

Alle varer leveres med GLS og DAO

Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@miho.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du kan også benytte vores returportal, som du finder her [link til returportal].

Det er op til Nordic Skin Innovation at vurdere varens stand. Hvis varens plomberingen er brudt, betragtes varen som brugt og købet kan derfor ikke fortrydes.

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til Nordic Skin Innovation i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

Nordic Skin Innovation dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Reklamationer sendes til vores lager:

Nordic Skin Innovation K/S

Østre Pennehavevej 2, 2960 Rungsted Kyst

Privatlivspolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til. Du kan læse mere om vores privatlivspolitik her: www.miho.dk/privatlivspolitik

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til kontakt@miho.dk eller ringe på 50302198, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage. Telefonen besvares på hverdage mellem kl.10 og 14.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores emailadresse: kontakt@miho.dk

Handelsbetingelserne er opdateret d.18/8-23